HTML

hmm...

2009.08.03. 00:33 | Jimwest_Ropi | Szólj hozzá!

hejj.

hát, én ropi vagyok.

és kobold.

nem manó, mer nemvagyok manó, bár lehet, hogy szeretnék az lenni, de mégsem.

ígyhát kobold vagyok.

:D 

csináltam 1 blogot, 1 saját blogot, mivel eddig spanékkal írtunk közös blogot.

dehát oda már nagyon rég nemírtam, meg nemis igazán jöttek be az ottani bejegyzések.

ígyhát lett saját blog.

 

bár ezis nehézkesen jött össze, mivel nehezen szántam rá magam.

úgy vagyok vele, hogy nemtudom mennyire sűrűn fogok ide írogatni, de majd elválik.

: )

itthon lakom, a szememmel nézek ki mint sokan mások, és sok olyan dolgot csinálok amit sok más emberke is csinál.

a horoszkópom elvileg bak, de ez is érdekes mer a bakra jellemző dolgoknak csak 1 része igaz rám, elvileg szűz aszcendesem van, de a szűzből meg semmi nem igaz rám, tehát énilyen semmilyen vagyok.

:D

meg kavics.

és kobold.

:D

de van 1 manóm, akiért nagyon hálás vagyok és nagyon szerencsésnek tartom magam.

a hála pedig fontos.

^^

a nyáriszünet napjai megcsak repülnek és repülnek.

de úgyérzem ez a nyaram elég eseménydús volt eddig is, és ezután jönmég csak a java.

és én tárt karokkal várom az eljövendő dolgokat, történéseket, érzéseket.

: )

bár sztem nemvagyok 1 túl pörgős emberke, vagyis ez helyzetfüggő persze, de nem mondhatnám, hogy túl kalandos az életem.

bár lehet, hogy csak én nemveszem észre ezeket a színesszagosforgatagos történéseket, pedig mindik vannak.

hát, nyitott szemmel kéne járkálnom. O_O

bár eléggé álmodozós típusú emberke vagyok, és sztem kicsit érdekes a felfogásom is elég sok dologban.

de ez így teljesen jó, bár néha ijesztően instabil a föld a talpam alatt.

ezt a szmájlit pedig engedéllyel loptamhasználom.

Ropimanómtól.

pacsi.

A bejegyzés trackback címe:

https://koboldropi.blog.hu/api/trackback/id/tr41284229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása